joi, 30 aprilie 2020

#incăsuntem

Scriu aici, înger, ca să poți citi liniștită. În acest moment, cred ca destinul vrea sa ne încerce la maxim, sa vadă dacă într-adevăr e iubire. E foarte mult timpul , și măsurat în dor, cum facem noi doi, pare de neconceput...

Dar...pentru ca exista mereu un "dar", de data asta va fi darul dragostei. Vom rezista. Voi rezista. Vei rezista. Esti o femeie puternica, și mă susții mereu, deși știm amândoi cât îți poți permite. Și ne vom scrie mii de rânduri, și ne vom auzi de zeci de ori, si ne vom vedea în portrete fericite si superbe (adică ale tale). Și...eu ma voi furisa câteodată lângă un stâlp de felinar, și voi încerca să prind o privire furișată pe un geam. Și îmi voi bea cafeaua la picioarele tale, dar cu ceva etaje mai jos. Și vom rezista.

Vom încerca, dacă vrei, pana la sfârșitul perioadei sa ne mai vedem. Dacă destinul ne va ajuta. Simt ca orice se intamplă în aceste momente în lume, în viețile noastre, în viețile altora, eu te iubesc din ce în ce mai mult. Nu știu sa explic. Și nu știu sa iubesc decât complet, și vei vedea în ochii mei speranța (știi tu, aceea), și vei simți în trupul meu - chiar și de departe- că te așteaptă pe tine. Și sunt conștient, mental, ca tu iubești diferit (știi tu la ce ma refer, deși poate...), dar nu mă descurajează sa te iubesc până voi închide ochii...și încă o zi.

Stiu ca esti o femeie unică. Prin tot ce faci, prin tot ce simți și îmi transmiți. As vrea sa te iau de mână într-o dimineață, sa ne urcam în mașină și sa venim în S. Și sa ne plimbam doar noi doi, să-mi povestești din tinerețea ta acolo, sa te sărut sub cireși infloriți și ploaia albă de petale sa ne acopere iubirea din priviri. Și seara sa ne ținem în brațe, și noaptea sa o privim plina de stele. Și dragostea sa ne facă sa uitam totul, pentru o zi, un anotimp, un an sau de ce nu...o viață. A noastră.

Fii fericită, puiul meu. Eu voi fi mereu doar pentru tine, și indiferent de persoanele din viata ta, eu nu te voi întrista niciodată.
Despre asta e dragostea, nu?

Te iubesc, D.

(MAH)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu