sâmbătă, 25 aprilie 2020

Al tău

Am întrat în baia luminată slab de umbrele mișcătoare ale ultimelor raze de soare ale după amiezii. Încet, sa nu tulbur cascada fierbinte a dușului care îți mângâia trupul superb ce se sprijinea liniștit de zidul de piatră. Cu ochii închiși, mâinile tale închipuia un dans printre picături, așteptând parca ceva.

Dintr-o dată, te-ai oprit. Mi-ai simițit privirea dezmierdând rotunjimea perfecta a fundului, a coapselor. Nu te-ai întors spre mine, ca și cum ai fi așteptat. Și atunci, am pășit. Spre tine. Lângă tine. Capul s-a înclinat, și gâtul mi s-a oferit. Am știut în acel moment ca vei fi a mea, și toată pasiunea adunata luni de zile s-a revărsat. Încet, buzele mele au început sa simtă lobul urechii, apoi am coborât spre cea mai catifelata piele pe care am simțit-o vreodată, și am început sa sarut. Ai început sa tremuri, ochii s-au deschis pentru o secunda, și am înțeles ca sunt alesul tău. În dragoste.
Mâinile au cuprins sânii superbi in căușul lor, cu sfarcurile excitate și fremătând sub picurii fierbinți de apă. M-am lipit de spatele tău curbat, și am simțit cu masculinitatea mea deja mărită complet fermitatea feselor tale, și mișcarea lor de primire...
Am început sa cobor cu mâinile spre abdomen, și am ajuns la superba V., fierbinte și plina de dorință. Buzele mele îți sărutau încă gatul, înroșit de atâta excitare. Am mângâiat clitorisul, și te-am simițit încordată. Mâinile tale au cuprins peretele, și eu am îndepărtat încet labiile. Ai întors puțin capul ca să-mi primești limba între buzele tale, și atunci, încet, am pătruns. Geamătul de placere pe care l-am avut amândoi, instant, ne-a confirmat ca suntem perechile noastre trupești.
Încet, am început sa ne mișcăm lipiți complet, cu gurile căutând cu nesaț plăcerea pe care o simteam acolo jos, uniți...Si dintr-o data, cand eram aproape să leșinăm de excitare, am simțit amândoi esența vieții eliberată, încălzind feeric unirea corpurilor noastre. Țipatul tău scurt a fost înăbușit de gura mea, și leșinul somnoros de după a fost ținut în bratele mele...

Am rămas îmbrățișați, cu apa curgând pe trupuri, și zâmbetul tău când m-ai privit în ochi a spus totul: "acum sunt în sfârșit a ta, iubitul meu"

(MAH)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu