luni, 6 aprilie 2020

"Both".

Există o poveste în fiecare dintre noi...poveste care a lăsat urme, pe chip și pe suflet.

Săptămâni am trăit cu fericirea, chiar dacă exista distanța. Adormeam cu tine în mine, te visam, și ma trezeam în brațele tale. Nebunie fericita. Te simțeam parca aievea, îți simțeam pana și mirosul parului tău senin, în care îmi îngrop fața în îmbrățișările noastre.
Așteptam scrisul tău în fiecare zi, și nu începeam sa gândesc pana nu primeam cel mai frumos bună dimineața din câte am simțit eu vreodată. Și un sărut...un emoticon pe care îl iubesc enorm, căci exprima starea ta, iubirea ta trezita și trimisa cu speranța că voi vedea. Și aproape toate dățile, eram acolo...
Nebunie, dulce nebunie...

Ma trezesc în fiecare zi ca să-ți mai scriu o data cât de mult te iubesc. Cred, D., ca sunt un suflet pierdut. Fara dramă, fără clișee. Pierdut într-o dragoste fără sfârșit, simțind ca mulți ani voi tresari la clopoțelul mesajelor...cu speranța că ești tu, ceea care ma iubești. Știu ce simți acum, e sufletul meu la tine și al tău la mine. Și nu trece zi sa nu-I mulțumesc...si să-ți mulțumesc și ție ca m-ai făcut sa trăiesc asa ceva.

Și a fost nevoie de un cuvânt, sa ma îngenuncheze în crunta realitate ..."cateodata". De ce? Nu știm acum și poate nu vom ști. M-ai protejat cat ai putut, pentru ca ma știi cum doar eu ma știu. Suntem doua ființe care ma știu pe mine. Dar brusc un cuvânt ma poate distruge...din cauza unor presupuneri care nu pot fii adevărate. Și imi dau seama prea târziu, dar au fost acolo. Imi încalc propria mea regula, însă mi-ai scris iar, imediat, ca nu ma mai vrei in viata ta. Instant. Și acum încep sa înțeleg, D, ca asta vrei în adâncul sufletului tău. Faci eforturi imense sa fii cu mine, asa cum ai scris. Și crede-mă, te apreciez ca pe Dumnezeu pentru asta. Trebuie sa ma crezi, pentru ca tot ce trăiesc eu, trăiesc prin tine. Nu sunt cuvinte sa-ți spun ce intens simt ca te iubesc, și știu ca știi. Dar sunt și om, și mai ales bărbat. Și cad la acel cuvânt...si probabil ca ma nevoie doar de o simpla negare, indiferent dacă e adevarata sau nu. Oricum orice îmi spui tu, e iubire pentru mine. Știu ca un bărbat nu ar trebui sa caute niciodată sprijin. Dar eu sunt bărbat pentru ca te iubesc, și atât.
Amintește-ți ce trăim noi doi, de fiecare data când suntem împreună, fizic sau virtual. De fiecare data, îngerul meu.

Și dacă vrei sa crezi, te voi aștepta oricât sa te întorci, cu sufletul. Fără nimic ascuns, doar iubirea mea pura.

"Suntem condamnați sa pierdem orice lucru iubit și orice lucru iubit me sporește regretele" (OP)

Dorm mai mult cu tine decât dorm cu el; mănânc mai mult cu tine decât cu el și respir prin și cu tine! Astea toate în timp ce vreau să opresc totul în loc și să zbier cât mă țin plămânii. De durere și frustrare că nu te pot scoate din minte și suflet! Mă consum asemeni unei lumânări zi de zi; mint și ascund la fiecare pas și sunt schimbată complet. Și totuși, încerc să nu mă uit în oglindă la omul care am devenit de când faci parte din ființa mea căci nu așa mi-am imaginat că va arăta relația cu soțul meu după nici 3 ani de căsnicie. Eu stând în dormitor scriind gânduri și sentimente altui bărbat care, ce să vezi, are familia lui și o mai distrug și pe aceea. Cred că aici și acum terminăm! Sună dur și știu că ai sa îți faci gânduri dinnou că îmi este ușor și că te arunc și că multe altele. Eu știu ce simt și ce  e în inima mea. Și cum mă rup în mii de bucăți și mă adun doar ca să mă mai rup o dată și tot așa. 
Vreau să nu te mai doară niciodată din cauza mea. Să fii fericit în cele din urmă! Vei ajunge acolo. Sunt convinsă. Răspunde-mi pe blog dacă vrei...nu pot scrie și nu am să te mai abordez de mâine. Simt...știi ce simt dar nu am sa îți mai spun. Ai grijă de sufletul tău minunat!

_..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu