joi, 9 aprilie 2020

D., îngerul meu

"Te iubesc atât de puternic încât atunci când mă gândesc la tine, timpul se oprește în loc, particule de praf se văd atât clar și razele soarelui la apus luminează mai puternic ca niciodată! 
Brațele tale devin universul meu și cu fiecare zi ce trece mă conving că datorită ție știu ce e fericirea absolută. 
Nu sunt cu tine fizic, nu mai spun a mia oară de ce și cum și când s-a decis viața noastră însă, crede-mă H când spun că mă faci și acum fericită. Departe, aproape, fizic, sufletește...complet irelevant. Ești acolo pentru mine, sunt aici pentru tine...într-un cuvânt: suntem!"

D. , se spune ca speranța se naște din întuneric. Credința e ca o pasare ce simte lumina când cerul e încă întunecat. Și în fiecare zi de mâine, ne vom purta ceea ce a răsărit în sufletele noastre, iubirea.

Nu există început complet nou. Dragostea noastră a fost acolo de când am deschis ochii, noi doi, în doua lumi diferite, în ani distanță. Și ne-am căutat fără sa o știm, cu o viață în care poate ești confortabila și la care poate nu renunți, dar am știut de când ne-am zărit ca noi suntem...suflete pereche.

Cu fiecare alegere făcută, un nou drum se deschide...nu rămânem în ce am fost, ci începem sa trăim ce va fii. Nu pare, dar asa e destinul, surprinzător. Distanta și timpul de fac mai puternici, mai dornici de a ne iubi, în ciuda alegerilor trupești. Si cand ne vom reîntâlni, vom închide ochii și sufletele în spațiul bratelor, și prin oftatul inimilor vom știi ca ne-am dorit unul pe altul. În fiecare clipa în care am închis ochii, în fiecare moment când alții au încercat, vom știi ca noi suntem de neclintit, pentru ca aceasta fericire nu ne-o va lua nimeni, niciodată.

Simt ca voi fii mereu aici, în acest spațiu, în acest scris, pentru tine. Nu sunt eu, e ceea ce ai creat tu prin dragostea ta, prin privirea ta în care oceanul zbuciumat al iubirii se avânta și îmbrățișeaza țărmul, știind mereu ca se va retrage la timp. Dar cu fiecare maree a dorului, bucăți de țărm se desprind și vin la tine, și se vor dizolva în frământările tale ca să le liniștească, acum și cât timp vor exista valuri.

Somn ușor..."dacă as ști ca te pot visa în fiecare noapte, as vrea sa nu ma mai trezesc niciodată"

(MAH)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu