duminică, 17 mai 2020

18.05.2020
Te iubesc, și azi, și mereu

Esti destinația mea

Treci pe langá mine de parcá aș fi fost doar o umbrá
Si imi este dificil sá admit asta
Dar știu cá trebuie sá-ti continui drumul
Ai nevoie de ceva timp de gadire pe drumul care- ai apucat
Asa cá má multumesc sá astept pentru cá eu stiu...
 

 
Iti vei gási calea ta si nu te vei pierde,
Nu va mai trebui sá má intreb
Cáci in timp iti vei reveni
Trebuie sá faci doar ceea ce inima ta crede
Și nu e ca și cum m-ai lása undeva in urmá.
 

Tu ești destinația mea,tu ești norocul meu, tu esti soarta mea
Acum ești o parte din mine, destinul meu, sunt sigurá
Și pentru cá tu ești destinația mea
Vei reveni într-o zi
Iar atunci când cáutarile tale vor ajunge la un final
un lucru este clar
Eu voi fi aici.

(Helene Fischer) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu