vineri, 17 iulie 2020

#doar ea

"Trăiești atât de diferit față de restul lumii! Când ești cu mine, lași orice lucrușor care te-ar putea distrage; mă fixezi cu privirea și mă tragi în lumea ta. Ce trăiesc cu tine, nu am trăit niciodată. Cu nimeni! Și tare mă tem că nici nu o voi mai face cu altcineva. H, eu te iubesc pentru tot ce insemni tu. Nu pentru ce ai putea sa îmi oferi sau pentru ce aș putea eu să îți iau. Nu mi-am imaginat vreodată că îmi vei intra în suflet. În mai puțin de un an...totul s-a întâmplat în mai puțin de un an. Îți dai seama? Nu vreau să exagerez spunând că te-am urât la început dar nici departe nu am fost. Ce s-a schimbat atât de brusc? Tot ce știu este că, pentru momente ca cel de astăzi, merită să mă aștepți 30 de min în mașină iar eu merită să mut munții din loc și să vin la tine. "

În viată, nimic nu e întâmplător. Nici oamenii pe care îi întâlnești. Nici iubirea pe care o trăiești. Și nici zbuciumul sufletelor. Fiecare îți oferă ceva, dar tu trebuie sa iei doar fericirea din fiecare moment.

În viata, poți sa alegi oamenii pe care îi lași în sufletul tău. Dar nu poți sa alegi de cine sa te îndrăgostești, și nici cine se îndrăgostește de tine. Dar poti sa alegi sa fi un om minunat și sa faci bine celor din jur, așa cum ai făcut tu, înger.

Fiecare zbucium aduce după sine momente de fericire pe care nu le-ai fi trăit niciodată dacă nu ai fi înțeles ce simt sufletele noastre. Și fiecare moment te va aduce mai aproape de cel care te iubește mai mult decât orice pe lumea asta, și te apreciază și te vede ca pe...puiul meu.

Nu e nimic întâmplător. Viata ne scoate în cale oameni cu care sa trăim, și oameni pe care să-i iubim. Tot viata ne oferă indicii ca să nu-i pierdem, și ne determina sa-i apreciem pe oamenii frumoși pe care ni-i scoate în cale și ni-i ascunde în suflet. Și dintre toți, unul va fi cel care te va iubi mai presus de toate conjucturile sociale, morale și imorale. Trebuie doar sa ai încredere ca toate dezamăgirile și trăirile te vor conduce, într-o zi, spre acel om care ți-a dăruit sufletul lui, într-o toamnă castanie și calda.

Unica dorință pe care o mai am e sa fim din nou.
Viata nu e o zi, o luna, un an...e mai mult decât atât. Într-o zi, vom fi împreună, asa cum ne-am dorit mereu.

Te iubesc, D.
(MAH)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu