marți, 30 iunie 2020

#dialoguri 3

"-Ai mai avut femei sau amante sau iubite, înainte...ce este diferit la D.?
-Totul. Simplu și direct.
Știu, te așteptai poate la acest răspuns de la un bărbat care iubește cu toată ființa lui, pentru prima data în viata. Dar să-ți spun ce cuprinde, deși va fi foarte scurt...
Evident, în perioada nebuna a tinereții, am ținut femei în brațe, și unele mi-au făcut inima sa bată cu putere. Dar D. e deosebită...
Când o lipesc de trupul meu și o sărut, mi se taie pentru un moment răsuflarea. Începe mereu la fel, dar apoi, după o clipa, parcă aș avea o flacără în brațe. Si tot ce îmi doresc este sa ma arunc în acea flacără și sa ard...
Îmi trece uneori prin minte să-i spun ca atingerea ei îmi arde pielea și îmi aprinde sângele. Dar nu am vreme, parcă timpul e nebun și fuge, și o cuprind cu buzele cu atâta sete, încât uneori o sperii...e atâta dorința in mine, încât dacă ar fi vrut vreodată, cred că am fi leșinat amândoi. Doar ea știe de spre ce vorbesc acum...

Și mai e ceva, în adâncul ființei mele, care ma face sa mor încet în fiecare zi care trece fără sa ne iubim.
Când închid ochii, îi simt atingerea fierbinte pe obraz și pe tâmplă, pe ureche și pe gât, și mă înfior când buzele ei coboară spre mijloc și mai jos, la gropițe. Și atunci o lipesc de trupul meu, și crede-mă, singura dorința ce o mai am în viata asta, este sa ma lase sa fac dragoste cu ea... "

Te iubesc, D.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu