vineri, 4 iunie 2021

Acum...

...vom învăța sa privim viitorul fără să ne doară regretele trecutului. Am trecut unul pe lângă altul prin viață, dar ne-am găsit într-un final. Superbi și frumoși in dragoste, uniți in sufletele noastre.

...vom reuși sa închidem dureri care înainte păreau veșnice. Am iubit alți oameni, și ne-am dăruit lor. Nu ne temem, nu ne clintim in decizii. Până într-o zi când universul ne va surprinde. 

...ca să găsim alinare, vom crea iubiri pe care nu ni le-am imaginat vreodată. Ajungem să simțim împreună, tot mai des, același sentiment intens care ne mistuie. Nu ne-am unit fizic, dar parca suntem aceiași ființă. Nu vrem sa stricăm confortul relației de acum, dar vai...urlă în noi dorința de a trăi viața sublim, de a cădea și a ne ridica împreună. De a râde și a gusta ceea ce inseamnă fericirea. 

...vom reface podul peste abisul care ni se părea imposibil: eu cu tine, strâns legați sufletește și fizic. Ochii ni se vor întâlni, privirile mute de dorință vor știi că în fiecare "te iubesc" spus lui sau ei, stăm noi. Noi doi, de mână, ca și prima dată. 

(MAH)


"Și simt cumva că e nevoie sa auzi. Și sa simți muzica din pieptul meu. Notele toate îți cântă ție și fiecare vibrație e în tandem cu șoaptele tale de dragoste.

Și când simt atât de intens parcă respirăm la fel. Închid ochii și te simt lângă pieptul meu. E cald și bine. E fericire și viață. Te iubesc atât de mult. 

Și nu pot, nu vreau fără tine."

(DA)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu