joi, 22 octombrie 2020

#acea dimineață

...te-ai trezit încet din somnul adânc al dimineții (nu al nopții, pentru ca nu dormiserăm până aproape de ora răsăritului). Ai simțit ca ești privită, și ai oftat, arătându-mi că știi că stau lângă tine, cu capul sprijinit într-o mână, sorbind frumusețea ta încă somnoroasă. Ai zâmbit însă, ca să-mi dai curajul sa ies din vraja admirării trupului tău, acoperit pe jumătate cu cearșaful alb și răcoros. Am întins mâna și, cu o emoție care parcă vibra în aer, te-am atins. Te-ai încordat pentru o clipă, plăcut surprinsă să-mi simți mâna pe abdomenul tău. Am urcat încet și am atins sânul stâng, de o frumusețe sculpturală, alb și ferm ca al unei statui grecești. Ți-am simțit inima trezindu-se, începând sa bată cu putere...am simțit că acum ești a mea. Ca pentru o confirmare, mâna a inceput sa coboare spre picioarele lungi și catifelate, și s-a oprit surprinsă deasupra lui V. Parcă așteptându-mă, am simțit o căldură și am coborit într-o mângâiere a buzelor, deschizând ușor calea spre începutul unui nou oftat, de data asta urmat de un zâmbet de fericire. Buzele mele au cuprins sânul inimii, și au urcat și ele, puțin înnebunite, spre curba perfectă a gatului pe care parca nu îl sarutasem de sute de ori în noaptea care trecuse peste noi. Prin noi. Te-ai întins încet, și ai desfăcut cu un calm erotic picioarele, ușurând-mi lipirea trupului de corpul tău fremătând de ultima dorință. Am pătruns încet, în ființa ta toată, și m-ai strâns in brațe cu toată forța ta, ca și cum nu ai mai fi vrut vreodată sa te desprinzi de mine. Ți-ai ridicat abdomenul, sa mă primești mai adânc în tine, sa mă ai cu toată voluptatea pe care parcă o noapte nu a stins-o deloc, chiar a dezlănțuit-o și mai mult. Am mușcat încet clavicula ta, în momentul în care ai strâns buzele, și am coborât să-ți prind sfârcul cu limba. Întărite, mi-au delectat simțurile fierbinți, și ambii sânii s-au frecat de pieptul meu ca o continuare a sărutului, și am vrut sa ne strângem în brațe, nebuni de dorință și pasiune.  Când am simțit că ne vom da drumul, amândoi, ne-am privit. Nu știam când vom mai putea sa ne unim atât de perfect, așa că amândoi am înțeles ca nu ne vom opri. Am ieșit totuși un moment din tine, doar ca să respirăm împreună. Am simțit parfumul tău atât de intens, și când mâinile tale m-au atins încet pe fese, m-am încordat tare. Au coborât apoi in față, atingând tandru gropițele deja încordate...alunecand încet spre ea, cuprinzând-o și masând. Trupul mi-a devenit o flacără când buzele tale au atins sfarcurile mele...m-am încordat brusc și spatele meu a simțit puterea mușchilor sub piele, întăriți, când gura ta a coborit încet și a sărutat ce a atins și masat...a cuprins încet capul, și miile de senzații au explodat instant în tot sângele meu. Aproape am leșinat de placere când ai mușcat, când mâinile tale mi-au prins fesele încordate, și unghiile s-au înfipt în carnea tare. Am simțit că încep sa explodez, și te-am ridicat instant in brațe. Apoi totul a urmat frenetic, te-am întors și ți-am pus mâinile pe peretele alb, care ne aștepta tăcut sa ne susțină fanteziile pătimașe. Ți-a simțit fundul lipindu-se cu dorință de organul meu, și mi-am coborât gura pe gâtul tău. Din nou, instant. Am început sa sărut, și am coborât încet pe linia spatelui tău superb. Fesele superbe îți erau întărite de plăcere, încordate, parcă așteptând bărbăția mea. Mâinile au cuprins sânii, fruntea ta s-a sprijinit de pat. Te-am ridicat in abdomenul meu, și atunci am văzut: doua gropițe minunate, fremătând de dorință. Nu am mai rezistat și te-am pătruns, și fierbinteala dulce a feminității tale m-a uimit...O clipa, respirația mi s-a oprit, căci ai scos un oftat lung. Dar am pătruns și mai adânc. Am simțit tot ce există în tine, de la strigătul de plăcere a lui V. la freamătul sânilor, a inimii tale, a cuvintelor șoptite în final la urechea mea..."m-ai luat, iubitule, și rămân aici, a ta"

Dimineți ca aceasta...nopti de vis. 

M-ai învățat ce e iubirea. Nu crezi, dar asa e. La mine cel puțin.Iubirea reală, în care ma pierd, in care te doresc mai presus de orice. Iubirea care ma face să visez o viata cu tine , sa respir trupul tău, parfumul gândurilor și stărilor tale.

Te iubesc mai mult decât ar putea scrie cuvintele vreodată, D. 

(MAH) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu