sâmbătă, 19 septembrie 2020

#sfat

O să-ți cer un sfat, și e ciudat ca ți-l voi cere ție. Dar nu am cui, sincer. M-au marcat cuvintele tale de ieri, ca ești a lui cu "trup și suflet". Am înțeles brusc care e de fapt realitatea. M-am gândit toată noaptea dacă asa ar trebui sa redevina și între mine și ea. Dacă tu poți sa ma iubești într-un fel, dar sa ramai totuși complet a lui, poate asa ar trebui sa fie și în relația mea, dacă as mai avea o discuție. Nu mai știu ce simte ea. Eu însă știu ce simt, dar prin faptul ca tu ești atât de hotărâtă în privința dedicării lui, nu mai știu care ar trebui (nu ce vreau) sa fie direcția. Te rog nu te supăra. Sunt foarte sincer, și ești singura mea prietena, chiar dacă ești mult mai mult decât atât, pentru ce și cum simt pt tine. 

Îmi dau seama, iubito, ca viata mea s-a schimbat complet și cu toată experiența mea, nu știu ce sa fac. Tu, uneori, scrii câte ceva care e ca un duș rece, și realizez ca nu e vorba doar despre dragostea nostra. Te vreau mai mult decât viata, asta e realitatea. Dar la fel de real este ca nu ma vrei vreodată lângă tine, nici ca iubit nici ca soț. Fizic. Și în sfârșit am înțeles, târziu. Nu îmi modifică, acum, ce am ajuns sa simt pentru tine, asta nu se va mai putea schimba vreodată. Dar inteleg ca trebuie sa încep sa nu mai îmi doresc ceva ce tu nu îți dorești, pentru ca îmi fac( și îți fac și ție) durere de fiecare dată.

Dar acum e despre sfat. Știu ce simți, și ma consider cel mai iubit bărbat. Și eu te iubesc cum numai eu stiu. Dar cred ca poți sa ma ajuți sa fiu și eu cum m-ai întrebat aseara: "de ce lași asta sa va afecteze?" Învață-mă cum nu te afectează pe tine, ca eu in afara de iubirea pt tine nu știu nimic. Și pana ieri, nici nu vream sa știu altceva.

Sper ca vom rămâne aici și acolo, digital, mereu împreună. Îndrăgostiți de cuvinte, îndrăgostiți de sufletele noastre. Al tău împărțit, al meu complet al tău. 

Te iubesc, D. 

(MAH) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu