joi, 15 februarie 2024

Never waiting again.

Ca de la un bărbat... 

"Am întâlnit un om care a fost capabil să treacă de toate bariele mele emoționale, a fost capabil să pătrundă în sufletul meu într-un mod inedit. Am reușit să stabilim o conexiune deosebită și diferită de ce am trăit înainte.

El a devenit pentru mine cel care a fost capabil să găsească o modalitate de a mă convinge să mă deschid complet – atât de mult încât am fost chiar puțin speriată … și totuși am simțit că este corect, că este necesar.

Eram complet dezbrăcată emoțional în fața lui.  Nu era nimic între el și sufletul meu gol.

El a fost în stare să trezească ceva în viața mea despre existența căreia nici eu nu bănuiam. Și când a făcut acest lucru, mi s-a părut că un soare minuscul, dar foarte luminos, s-a luminat brusc în interiorul meu.

Parcă această căldură mă încălzise în întregime.  Părea ca și cum aș fi fost eliberată din celula în care fusesem în tot acest timp, fără nici să bănuiesc măcar.

În tot acest timp am trăit o poveste de dragoste incredibilă și încântătoare, iubirea pe care mi-am dorit-o atât de mult toată viața. Dar s-a dovedit că totul era complet greșit. De fapt, am trăit o minciună incredibil de atrăgătoare, care – așa s-a întâmplat – arăta foarte asemănător cu ceea ce îmi doream cu adevărat. Am trăit în lumea viselor mele și am închis cu atenție ochii către adevăr.

M-am îndrăgostit de un bărbat care pur și simplu nu mă plăcea. Dragostea mea a depășit cu mult granițele și limitele pe care pur și simplu nu le putea trece – și chiar dacă ar putea, atunci nu cu mine. Iar aceasta a fost una dintre cele mai dureroase conștientizări. Știind că nu mă poate iubi niciodata, mă doare incredibil de profund.

Cu toate acestea, chiar dacă totul a mers complet greșit, nu pot nega semnificația acestei perioade a vieții mele."


 https://psihologiadeazi.ro/ceea-ce-am-invatat-iubind-pe-cineva-care-nu-m-a-iubit-niciodata/?fbclid=IwAR00EL88NHWSEM6p9iPia0uA9WwyhbThWHEbctsJa9vMKjWEqgHVyiExv3Y


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu